Zamów magazyn i korzystaj z bezpłatnej wysyłki
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Zamów magazyn i korzystaj z wiedzy ekspertów

Magazyn dla Właścicieli Firm Edukacyjnych stawiających na rozwój osobisty oraz swoich biznesów.
Odtwórz wideo
NR
4
sierpień/październik 2020

Najciekawsze artykuły

Jakub B. Bączek

Deleguj, sprawdzaj, nagradzaj - skalowanie biznesu według Jakuba B. Bączka

Olga i Michał Wilczyńscy

Zostań zapamiętany, czyli jak zbudować silną markę osobistą

Ilona Przetacznik

Czego unikać w umowach z kursantami, czyli o klauzulach niedozwolonych

Biznesowe inspiracje

Wywiad z Jakubem B. Bączkiem – Deleguj, sprawdzaj, nagradzaj

Ilona Przetacznik – Czego unikać w umowach z kursantami, czyli o klauzulach niedozwolonych

Katarzyna Głąb – Jak skutecznie wyznaczać cele kwartalne i miesięczne w biznesie? 

Lidia Krawczyk  – Jak podnosić ceny bez utraty klientów? 

 

Zespół

Katarzyna Jagiełło – Personal leadership – najlepsze przywództwo zaczyna się od Ciebie! 

Emilia Bartosiewicz – Brożyna – Budujesz zespół? Zacznij od zmiany myślenia! 

Marzena Ramotowska – Jak budować siłę mentalną w zespole? 

Diana Pakulska-Okraska –  Najczęstsze błędy popełniane przy budowaniu zespołu 

 

Lifestyle

Agnieszka Nortey – Styl lidera czyli power dressing 

Wywiad z Dúnią Pacheco – Odkryj w tańcu swoją moc

Wywiad z Ewą Strong – Jeśli nie szkoła, to co? 

 

Rozwój osobisty

Katarzyna Skolimowska  – O budowaniu dobrostanu nauczyciela 

Jowita Trzaska  – 7 kroków, by ujarzmić Twój perfekcjonizm 

Maria Brzozak  – Mama i liderka bez poczucia winy 

Małgorzata Lewkowska i Joanna Zielińska  – Współpraca szkół językowych, czy to jest możliwe? 

Marketing i Online

Olga Wilczyńska i Michał Wilczyński  – Jak pozyskać klientów w social mediach – 5 cennych wskazówek

Artur Jabłoński – Od czego zależy skuteczność Twojej reklamy na Facebooku (i nie tylko) 

Marek Jankowski  – Jak wykorzystać podcast do budowania wizerunku marki edukacyjnej 

Agata Koman-Więch – Transmisje live w branży edukacyjnej – o czym warto pamiętać? 

Adam Gospodarczyk – Jak przygotować idealny landing page… bez kodowania? 

Adam Pioch – Dobry storytelling, czyli jaki? 

Grzegorz Pietras – YouTube od podstaw, czyli jak zacząć działać w świecie wideo 

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Magazyn kupisz
tylko na tej stronie

Nie znajdziesz go w sklepach czy księgarniach

Wydawca magazynu

Firmy edukacyjne, często nie są traktowane jako poważne firmy ze względu na charakter ich usług, ale czym różni się właściciel firmy edukacyjnej od właściciela firmy z nieruchomościami, hotelu, czy pizzerii? Na pierwszy rzut oka, wszystkim, ale jak dokładniej się temu przyjrzeć, to praktycznie niczym. Każdy właściciel firmy, musi zadbać o zespół, marketing, finanse, szkolenia, wizerunek, czy wystrój i charakter swojego biznesu.

Zajmujemy się marketingiem, działaniami w social mediach oraz zarządzaniem w naszych firmach i spółkach: jezykowo.org – nauka niemieckiego online, Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy Leon, KIVO – Platforma do Zarządzania Szkołą, Lider Branży Edukacyjnej – kursy i szkolenia dla Właścicieli Firm. Jesteśmy też organizatorami Konferencji dla Właścicieli Firm Edukacyjnych.

Kliknij w okładkę, aby zobaczyć spis treści

Dołącz do ponad 1000 zadowolonych czytelników

Skontaktuj się z nami

We create smart and agile tests for Experience Management, Market Research & Education. We have 20+ years of experience in acad

Prześlij nam swój artykuł

Korzystaj z bezpłatnej wysyłki przez:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Czas promocji dobiegł końca