Klika rad jak reklamować zapisy na kursy w gorącym okresie

Czas czytania: < 1 min.

Zastanawiasz się nad reklamą na Facebooku, ale nie wiesz jak się za to zabrać?

Kilka rad dla Ciebie:

  1. Stwórz grafikę adekwatną do grupy odbiorców – pamiętaj o odpowiednich wymiarach, które znajdziesz w naszym wcześniejszym wpisie.
  2. Zastanów się komu chcesz wyświetlać reklamę: mamom dzieci, młodzieży, czy przedsiębiorcom – jest, to bardzo ważne, aby potencjalny klient zobaczył reklamę, która odpowiada jego zainteresowaniom.
  3. Zastanów się co da Twojemu klientowi Twój kurs i to napisz.
  4. Określ wyraźnie termin zgłoszeń oraz kontakt – reklama musi mieć jasny przekaz.

Jeżeli już się reklamujesz na Facebooku od 9 – 14 lub więcej dni, to czas na kilka zmian:

  1. Wymień grafiki na nowe, bo stare mogły się już opatrzyć – pamiętaj o CTA
  2. Zmień opisy reklamy – zacznij jasno sygnalizować – wystartowały zapisy, ostanie miejsca, ostanie dni…
  3. Na ostanie tygodnie rekrutacji jest najlepszy czas na reklamę z pixel’a i remarketing.
  4. Nie bój się „wyskakiwać z lodówki” w tym gorącym okresie dla Twojego biznesu.

Jak zastanawiasz się jak prawidłowo ustawić reklamę na Facebooku, to zapraszamy Cię na nasz kurs online, który jest w 100% dedykowany właścicielom firm edukacyjnym i znajdziesz go tutaj

Nasz kurs, to instruktaż krok po kroku, który przeprowadzi Cię przez wszystkie elementy menedżera firm, jest to również kurs pełen cennych i praktycznych wskazówek.

Webinar

Moving Forward From Legacy Systems

Consequat amet minim velit duis laborum. Qui esse eiusmod reprehenderit

Michał

Biografia zmieniana wraz ze zdjęciem w edycji profilu konta

Dołącz do newslettera

Gwarantujemy treści, które otworzą Ci drogę do rozwoju Twojego edu biznesu stacjonarnego lub online.

Nasz Blog

Mogę Cię również zainteresować poniższe artykuły

Pewność siebie w biznesie

Czas czytania: 6 min. Pewność siebie u przedsiębiorców bywa różnie postrzegana. Często mówi się, że osoby otwarte, które bardzo szybko nawiązują kontakty z